HiPath 3800 to nowoczesna platforma komunikacyjna integrująca dane i głos, zawierająca elementy serwerów teleinformatycznych, przeznaczona do zastosowania w sieciach telekomunikacyjnych i strukturalnych, wykorzystujących protokoły a/b, EDSS1 oraz TCP/IP.
Systemy dedykowane są grupie średnich i dużych przedsiębiorstw i poważnie ograniczyć koszty związane z transmisją mowy oraz danych pomiędzy oddziałami.
Systemy HiPath 3800 mogą być programowane i utrzymywane centralnie za pomocą narzędzi serwisowych z wykorzystaniem sieci IPsystemem jest wydajne, niezależne od wielkości systemu.
Poszczególne aplikacje integruje się z systemem w postaci dodatkowych modułów lub przyłącza za pośrednictwem otwartych interfejsów.
Urządzenia mogą zostać doposażone w karty rutera OptiClient 130.
Klienci sieci LAN, użytkownicy aparatów systemowych i analogowych, a także agenci firmowego centrum informacyjnego mogą korzystać z funkcjonalności zintegrowanego systemu rozdziału połączeń Automatic Call Distribution HiPath ProCenter Office.
HiPath 3800 w połączeniu z rozwiązaniami łączności bezprzewodowej HiPath Cordless .
Dzięki specjalnym adapterom podłączonym bezpośrednio do telefonówOptiPoint możliwe jest dostosowanie funkcjonalności aparatu do potrzeb danego stanowiska pracy.umożliwia stworzenie spójnego systemu łączności z wykorzystaniem telefonów systemowych i DECT przekazywania wiadomościUnified Messaging i usług Call Center i bramy HG 1500 z interfejsami typu Ethernet 10/100 Mbit/s. Umożliwiają one realizację usług telefonii IP, obsługując do 500 aparatów IP lub aplikacji telefonii VoIP (Line Modul Interfejs 10 Mbit/s z protokołem TCP/IP), ISDN (zintegrowany modem) lub analogowejPTSN (zintegrowany modem). Oprogramowanie zarządzające oraz oddziałom korporacji dysponującym sieciami telekomunikacyjnymi oraz strukturalnymi LAN. Serwery obsługują do 250 kanałów łączy cyfrowych ISDN z interfejsem BRA (S0) / PRA (S2),768 abonentów telefonii przewodowej, wykorzystującej aparaty cyfrowe rodziny optiPoint, standardowe aparaty analogowe oraz 250 urządzeń telefonii bezprzewodowej DECT. Urządzenia mają możliwość sieciowania za pomocą protokołów Cornet-N oraz QSig oraz komutację pakietów. Pozwala to zwiększyć liczbę abonentów do ponad 1000
lista osób dzwoniących
|
|
W telefonach systemowych z wyświetlaczem zapisywane są połączenia nieodebrane,o ile otrzymują identyfikację numeru rozmówcy (ISDN).
|
|
funkcja „nie przeszkadzać”
|
|
Uczestnik może zablokować ruch przychodzący. Dzwoniący słyszą wtedy sygnał zajęcia linii. W przypadku osób upoważnionych (centrala) ochrona ta może zostać przerwana.
|
|
przejmowanie połączeń
|
|
Połączenia mogą być przejmowane w ramach określonej grupy lub przez innych uprawnionych użytkowników spoza grupy.
|
|
włączanie na trzeciego
|
|
Uprawnieni użytkownicy mogą włączać się bezpośrednio do prowadzonej rozmowy.
|
|
klasy uprawnień
|
|
Każdemu uczestnikowi korzystającemu z centrali abonenckiej można przypisywać różne rodzaje upoważnień abonenckich. Można wyróżnić następujące poziomy uprawnienia:
– pełny dostęp abonencki, – ograniczony dostęp do funkcji wyjścia do miasta, – brak dostępu wyjścia do miasta. |
|
zapowiedzi
|
|
Poprzez telefony systemowe lub interkom (np. w pokoju przyjęć).
|
|
rejestrowanie kosztów połączeń
|
|
Dla każdego urządzenia końcowego lub każdej linii abonenckiej. W liniach bez impulsów taryfikacyjnych następuje wyświetlenie czasu trwania połączenia.
|
|
wywołanie grupowe
|
|
Umożliwia uprawnionym użytkownikom rozsyłanie komunikatów do maks. 150 grup zawierających maksymalnie do 20 uczestników. Poszczególni uczestnicy mają możliwość chwilowego odłączania się od grupy.
|
|
przyciski liniowe (MULAP)
|
|
Za pomocą przycisków liniowych można tworzyć następujące konfiguracje:
– zespoły, – funkcje szefa/sekretarki, – komfortowy aparat przenośny dostępny równolegle pod jednym numerem z telefonem optiPoint 500 (tylko w połączeniu z systemem HiPath Cordless EM). |
|
wewnętrzna książka telefoniczna
|
|
Numery wewnętrzne są zapamiętywane wraz z kojarzonymi z nimi nazwami. W telefonach systemowych można przeszukiwać te same numery i wybierać bezpośrednio z listy.
|
|
wybieranie skrócone
|
|
W każdym telefonie można zapamiętać do 10 numerów końcowych, a w systemie do 1000.
|
|
przełączanie
|
|
Pomiędzy dwoma istniejącymi połączeniami (funkcja maklerska).
|
|
teksty wiadomości
|
|
Za pośrednictwem wyświetlacza uczestnikom grupy można przesłać wstępnie zdefiniowane krótkie teksty (np. „wizyta gościa” lub teksty redagowane samodzielnie (dotyczy tylko aparatów optiPoint 500 Memory).
|
|
komunikaty tekstowe przesyłane do aparatu Cordless EM
|
|
Między aparatami systemowymi Cordless EM można przesłać predefiniowane informacje tekstowe.
|
|
w razie nieobecności
|
|
Można pozostawić odpowiednie komunikaty (np. „Wracam o godz. …”).
|
|
identyfikator projektu
|
|
Wprowadzając odpowiedni identyfikator projektu (maksymalnie do 11 znaków), można również podczas rozmowy przypisywać koszty połączeń telefonicznych odpowiednim projektom.
|
|
ukrycie numeru
|
|
Dzwoniący może blokować wyświetlanie swojego numeru przy połączeniach ISDN.
|
|
sygnalizacja połączenia
|
|
Różna dla połączeń wewnętrznych, zewnętrznych, powtórnych i zwrotnych.
|
|
dzwonienie równoczesne
|
|
Wywołanie może być równocześnie sygnalizowane na wielu telefonach.
|
|
funkcja domofonu i otwieranie drzwi
|
|
Dla telefonu przy wejściu i funkcji otwierania drzwi.
|
|
powtórne wybieranie numeru
|
|
(Rozszerzone) trzech ostatnio wybieranych numerów.
|